Webinar: Efektywne wdrożenie JPK_CIT w organizacji, 15.04.2025, 10:00-12:00

  • 10.04.2025
  • CRIDO
  • ul. Towarowa 28
  • 00-839 Warszawa
  • PL
Szczegóły

Zapraszamy na dwugodzinny, bezpłatny webinar dotyczący wdrożenia JPK_CIT, który będzie miał niecodzienną formę warsztatu. Eksperci CRIDO podzielą się doświadczeniami z różnych projektów, omówią wyzwania oraz wskażą najlepsze praktyki, które pomogą przygotować organizację do zmian. Przewidziano również 30 min dla uczestników na zadawanie pytań.

JPK_CIT obowiązuje już w największych organizacjach, a kolejne firmy szykują się na nowy obowiązek. To nie tylko wyzwanie podatkowe, ale też techniczne, które wymaga kompleksowego podejścia. 

📆 Data: 15 kwietnia
🕙 Godzina: 10:00-12:00

Spotkanie dotyka każdego z tych aspektów i będzie podzielone na trzy części.

• Część pierwsza (45 min.): Prezentacja dotycząca merytorycznych aspektów wdrożenia raportowania JPK_CIT
• Część druga (45 min.): Prezentacja dotycząca aspektów technicznych wdrożenia
• Część trzecia (30 min.): Sesja pytań i odpowiedzi (Q&A)

Dlaczego warto wziąć udział?

Webinar będzie stanowił przede wszystkim solidną bazę wiedzy na temat najbardziej problematycznych kwestii, np. 
• przypisywanie znaczników podatkowych, gdy struktura kont w organizacji nie pasuje do schematów MF,
• posiadanie kontrahentów z wieloma rejestracjami podatkowymi,
• spełnianie wymogów raportowania przy masowym księgowaniu,
• kompletowanie dokumentacji środków trwałych,
• wykazywanie konta ostatecznego zapisu w ZOiS w zależności od przypisanych znaczników,
• wyliczanie różnic między wynikiem bilansowym a podatkowym.

Przewidziana jest także 30-minutowa sesja pytań i odpowiedzi, aby odnieść się do indywidualnych wyzwań uczestników.

Gościem specjalnym webinaru będzie Karolina Wach - Head of Accounting w BPiON, która opowie, jak wygląda wdrożenie JPK_CIT z punktu widzenia organizacji.



  • CRIDO
  • ul. Towarowa 28
  • 00-839 Warszawa
  • PL

Pozostałe notatki

Kwalifikowany podpis elektroniczny dla obcokrajowca w Polsce – jak uzyskać e-podpis bez numeru PESEL dzięki IDnow

  • 28.04.2025

Cudzoziemcy prowadzący działalność w Polsce często napotykają na trudności związane z cyfrowym podpisywaniem dokumentów. Kwalifikowany podpis elektroniczny, równoważny podpisowi odręcznemu, staje się niezbędnym narzędziem w kontaktach z administracją i partnerami biznesowymi. Dzięki usłudze IDnow, możliwe jest zdalne potwierdzenie tożsamości bez konieczności posiadania numeru PESEL, co otwiera drzwi do pełnego uczestnictwa w polskim ekosystemie cyfrowym.

SOX compliance – rola głównego księgowego w zapewnianiu zgodności z ustawą Sarbanes-Oxley

  • 25.04.2025

Zgodność z przepisami SOX to jedno z kluczowych wyzwań dla firm notowanych na giełdzie. Sarbanes-Oxley Act został wprowadzony w 2002 roku, jako odpowiedź na skandale korporacyjne – takie jak upadek Enronu – które wstrząsnęły światem finansów. Co dokładnie oznacza SOX compliance i jakie znaczenie ma tu rola głównego księgowego?

Wydarzenie stacjonarne: PwC CEE Innovation Day, 28 kwietnia, godz. 15:00 - 20:00

  • 23.04.2025

Z radością zapraszamy na nadchodzący PwC CEE Innovation Day, event* podsumowujący tegoroczny program PwC Scale CEE. Podczas spotkania poznamy dziewięć startupów, które były częścią PwC Scale, przyjrzymy się ich innowacyjnym rozwiązaniom oraz będziemy eksplorować najnowsze trendy w technologii. Porozmawiamy także o doświadczeniach ze współpracy z inwestorami, korporacjami i startupami na poziomie europejskim.

Raport PwC: "Listing Act: Podsumowanie najważniejszych zmian. Nowy wiatr w żagle emitentów"

  • 23.04.2025

Link do raportu (dostępny w dwóch vs. językowych): https://www.pwc.pl/pl/publikacje/listing-act-podsumowanie-najwazniejszych-zmian.html?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=public-sector-ipo&utm_content=raport-listing-act-podsumowanie-najwazniejszych-zmian-izby-email-email-07-04-2025&utm_custom=email_email